• Voetbalvereniging Geldrop zoekt verzorger (m/v) voor vaandelteam

16 sep 2022
  • Voetbalvereniging Geldrop (eerste klasse) is op zoek naar een enthousiaste, spontane en sportieve verzorger of verzorgster voor het eerste elftal.

Als verzorger of verzorgster word je door de professionele fysiotherapeut van vv Geldrop begeleid. Je helpt de spelers, indien nodig, bij de eerste verzorging voor, tijdens en eventueel na wedstrijden en trainingen. Vanzelfsprekend zorgt vv Geldrop voor voldoende benodigde middelen.

Vind jij het leuk om het vaandelteam op wedstrijd- en eventueel trainingsdagen te ondersteunen en het succes met hen te delen? Of ken jij iemand die het graag zou willen? Laat het ons weten, wij staan altijd open voor een gesprek.

Mocht je vragen hebben of wil je graag een gesprek plannen? Neem vrijblijvend contact op met onze team manager Jos Verstraaten via jxcmverstraaten@onsbrabantnet.nl en/of met Piet Zweegers via voetbalzaken@vvgeldrop.nl.