• Eerder al heeft het bestuur van V.V.Geldrop overeenstemming bereikt met Pierre van den Eeden en William van Moorsel over de invulling van de taken van de trainersstaf bij Geldrop 1 voor het seizoen 2021-2022.

Het bestuur is blij dat er nu ook definitief duidelijkheid bestaat over de invulling van de trainersstaf van Geldrop 2.
    Hoofdtrainer van dit selectieteam zal met ingang van het nieuwe seizoen worden Gijs Bonnema (22). Gijs heeft als speler diverse jeugdelftallen doorlopen bij Vv Geldrop. Daarnaast heeft hij de afgelopen seizoenen de O19-1 gecoacht. Hij heeft aangegeven nu graag vervolgstappen te willen maken in zijn trainerscarrière.

Gijs wordt in het nieuwe voetbalseizoen geassisteerd door Coen van Moorsel (32), die als speler alle jeugdelftallen heeft doorlopen bij Vv Geldrop. Als trainer heeft hij daarna verschillende jeugdelftallen onder zijn hoede gehad. Coen is op enig moment met Gijs een samenwerking aangegaan, hetgeen tot op heden alleen maar positieve resultaten heeft opgeleverd.

Het bestuur heeft er dan ook alle vertrouwen in dat de stap van dit trainersduo richting de selectie van Geldrop 2 prima aansluit bij de filosofie van de club met betrekking tot het opleiden en verder doorontwikkelen van spelers èn technische begeleiding uit eigen geledingen.

De club heeft daarbij ingezet op een verdere verjonging van de selectie van Geldrop 2 waardoor nog meer mogelijkheden worden gecreëerd voor de gewenste doorstroming en het doorselecteren van eigen jeugd. De benoeming van Gijs en Coen past daar prima bij, zo vindt het bestuur.

Onlangs werd besloten om vooralsnog niet te gaan deelnemen aan de O23-competitie. Het bestuur is van mening en heeft er alle vertrouwen in dat de nieuwe invulling van de selectie van Geldrop 2, met alleen maar jonge spelers en een jonge technische staf uit de club zèlf, een prima alternatief kan vormen voor deze O23 competitie.

Wij wensen Gijs en Coen alle succes toe in het nieuwe seizoen!

Het bestuur van vv Geldrop