• Het was een groot succes 5 jaar geleden: de Jumbo voetbalplaatjes-actie!

En daarom zijn wij met Richard Verhagen van Jumbo Geldrop overeengekomen om deze gave actie te herhalen. Vanaf 3 november 2021 kunnen we weer gaan sparen voor de voetbalplaatjes van onze eigen VV Geldrop Toppers!

In de weekenden van 11 en 12 en 18 en 19 september zal een fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, hoor je via jouw trainer/leider in de groepsapp.

Het is niet verplicht om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden en dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen.

Wil je dit makkelijk online toestemming geven ga dan naar: https://myclubstore.nl/mcsdcm/consent/VVGeldrop  en volg de instructies.

Het kost je maar 1 minuut tijd.

Wil je gewoon schriftelijk toestemming geven vul dan dit formulier in.

Ben je jonger dan 16 jaar, dan moeten jouw ouders toestemming geven.

Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd.