• JO14-2 terechte kampioen!

    2 jun 2026
  • Zaterdag 30-5 is vv Geldrop JO14-2 kampioen geworden in de uitwedstrijd tegen Herpen. Een gelijkspel of winst was genoeg om de titel binnen te halen.
     
    De wedstrijd is uiteindelijk met 1-3 gewonnen en zo werd het kampioenschap behaald. 
    In de weken ervoor werden de toppers tegen de nummer 2 en 3 thuis met overhand gewonnen, waardoor JO14-2 met 3 punten voorsprong aan de kampioenswedstijd kon beginnen.
     
    Door de winst in Herpen werd het team met goed voetbal de terechte kampioen. 
     
    Spelers en begeleiders gefeliciteerd!