Zaterdag 30-5 is vv Geldrop JO14-2 kampioen geworden in de uitwedstrijd tegen Herpen. Een gelijkspel of winst was genoeg om de titel binnen te halen.
De wedstrijd is uiteindelijk met 1-3 gewonnen en zo werd het kampioenschap behaald.
In de weken ervoor werden de toppers tegen de nummer 2 en 3 thuis met overhand gewonnen, waardoor JO14-2 met 3 punten voorsprong aan de kampioenswedstijd kon beginnen.
Door de winst in Herpen werd het team met goed voetbal de terechte kampioen.