• Op 15 september hebben we met onze clubscheidsrechters en met enkele clubscheidsrechters van onze buren RKSV Braakhuizen een spelregelopfris avond gehouden. De belangstelling was ongezien groot.

Met totaal 18 belangstellenden werd het een discussievolle avond. Ook door de ervaringen die onze gast Jafaar, scheidsrechter op
    niveau 2de divisie, naar voren bracht werd er behoorlijk op los gediscussieerd.
    Zijn uitleg over de nieuwe en veranderde spelregels werden goed beargumenteerd. Ook was er een spelregeltest met 10 multiple choice vragen.
    Uitslag blijft geheim!

Jafaar had ook een cadeautje meegebracht in de vorm van een scheidsrechterstenue dat hij wilde verloten, maar men vond dat we
    dit aan Jordy van Gog moesten geven omdat hij de jongste van de deelnemers was. En gezien de maat “M” van de meeste aanwezigen dhem beter zou passen.
    Een geslaagde avond!

Toon Sweegers