• Nu we het moment bereikt hebben dat er weer wat meer versoepeling van maatregelen in het kader van het Corona-virus kan plaatshebben, ook voor onze club, wil ik graag even stilstaan bij het volgende.

De laatste 4 weken hebben we op ons sportpark, onder toepassing van een streng protocol, weer kunnen trainen. Gelet op de grote opkomst en het enthousiasme bij zowel jeugd als senioren is dit iets geweest waar velen met smacht naar uitgekeken hebben na al die maanden van ‘niets doen’.

Vanuit haar taak heeft het bestuur er op toe gezien of en zo ja, op welke wijze er met toepassing van dat protocol getraind is.
    Vooraf zijn er door een aantal vrijwilligers uitvoerende maatregelen getroffen om de trainingen in alle facetten zo correct en soepel mogelijk te laten verlopen. Daaraan is veel tijd en energie besteed door deze personen. Hartelijk dank daarvoor.

Wij hebben als bestuur tot onze grote vreugde vervolgens vast kunnen dat werkelijk àlles tot in de perfectie verlopen is. Afspraken werden keurig nagekomen, regels werden niet overtreden, geen wanklanken, geen gemopper, iedereen wist wat er te doen stond en hield zich daar ook aan.

Zonder iemand tekort te willen doen wil ik namens het bestuur  de Corona-verantwoordelijken die iedere trainingsdag paraat waren, de vrijwilligers die hen daarbij assisteerden, de jeugdspelers en senioren, de technische en andere begeleiders, maar zeer zeker ook de ouders van onze jeugdspelers, een groot compliment maken voor de voorbeeldige manier van omgaan met de voorgeschreven maatregelen in deze bizarre tijden.
    Op deze wijze zijn er voor ons redenen genoeg om trots te zijn op onze club!

Op 7 juni a.s. zal ons sportpark voor een bepaalde tijd gesloten worden. Op 8 juni a.s. zal gestart worden met de vervanging van het oude kunstgras op veld 3. Wij weten nog niet wanneer we weer gaan starten in het seizoen 2020-2021. Dat hangt van bepaalde factoren af. Zodra daar meer over bekend is zal daarover informatie worden verstrekt via onze website en andere social media.

Rest mij nog jullie namens het bestuur een heel fijne vakantie toe te wensen, tot in het nieuwe seizoen en uiteraard: blijf gezond!

Namens het bestuur,

Peter Verstraaten, voorzitter.